2 Şubat 2007

Kavır

Cover'a karsi degilim, hic degilim.
Fakat su an itibariyle kafamda kelebekler.. Diane Krall albumu almistim birkac ay once, simdi salim kafa dinleme imkanim oldu.
Temptation'i soylemis. Galiba kalinbagirsagim dugumlendi. Waits'in catlak sesini aradim, biraz hareket aradim. Yok aradim biraz hafif kacti, kadin soyledikce ben sesimi catlatip catlatip ıkındım sanirim, o yuzden kalinbagirsagim dugumledi gibi hissettim. Sonucta sarkinin adi temptation, boyle de uyunarak, bu kadar da bugulu soylenmez ki kardisim. Sonra yine kafamda kelebekler.
Cover'a karsi degilim, hayir.
Sadece, bazi sahislarin cover'lari olmaz. Olur da, olabilemiyo hani. Oluyor da olamiyor.
Tom Waits'in coverlari bilmiyorum kalinbagirsagim mi ama biyerlerimi dugumluyo o kesin. Bu adamin yeni yorumu olmuyo iste. Olursa zaten kendisi yapiyo agziniz bi karis bakiyosunuz, bu sarki o sarki mi diye. Ama baskasi yeni yorum getirince bi booooooooooole icinize tas oturmus gibi oluyo.
Ah ulan, bilmiyorum, belki de sadece bana boyle oluyo.
Plant"in sahne ve yorum performansini taklidin mumkun olmadigi gibi.
Joplin'in Little Girl Blues'unu kimsenin tekrarlayamamasi gibi..
Nebliiim.
Guzel bir sarkili gece oldu bana.
Da soylesenize yurtdisindan orphans'i getiren oldu mu.
Ben de istiyorum.

2 yorum:

Andy_Dufresne dedi ki...

Kavır yapcam derken ortalığı yakıp kavır'mamak lazım tabi :) yani seninde dediğin gibi ,şarkı temptation ise söyleyen abusive olmalı :)

kecilerin cobani dedi ki...

evet aynen.
amma velakin, belkim de bu kadin birilerine abusive geliyodur kimbilir, di mi ama, belki bastan cikarilmak icin sooole yumusacik ses arayan vardir. :?