28 Mart 2007

Eskiden

Bir kız vardı. Hiç sevmezdim, o da eminim beni sevmezdi. Ama ortak arkadaşlarımız vardı. Birgün ben arkadaşlarlayken o geldi herkesi öptü bana da döndü: 'Eh, seni de öpiim bari'.
Ben, alışkın değilim böyle şeylere, uzatmıştım yanağımı.
Şimdi olsa yanağımı uzatıp son anda dönüveririm sırtımı... Laf bile etmem.
İyi bir insandım eskiden.

Neyse, jasmingreentea'nin link'lerinden yasemin'in sayfasına bakmıştım biraz evvel.
Nazım Hikmet'in Sevdalı Bulut'unu yazmış. Çok eskilerden, en sevdiğim. Sonra neler okurdum düşündüm, tüm Aziz Nesin'lerin bende o zamanları ve hatta o saatleri, anlık görüntüleri hatırlatması insanı bir değişik ruh haline sokuyor.
Bir de, ne zaman Iron Butterfly dinlesem, In-A-Gadda-Da Vida'sını, hep eskilere gidiyorum ve hep mutlu oluyorum. Küçük çocukken abimle ne tepinirdik bu şarkıda. Ne sever ne çok dinlerdik.
Bu arada, söz konusu şarkı hakkında spekülasyonlar da var. Grup o kadar 'stoned' muş ki, (nasıl diyim bilemedim), o yüzden ne şarkının sözlerini doğru düzgün söyleyebilmişler ne de bitirebilmişler. 17 dakika :-). Aslında ismi de In the Garden of Eden'mış rivayete göre. :-)
Yalnız, lütfen bir de Simpsons versiyonunu izleyin.
Ben yaşgünü olimpiyatlarına güneye gidiyorum, pazar gecesi dönücem.

2 yorum:

jasmingreentea dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun efenim. biz kutlayamadan (eşek kafa çay) sen sobelemişsin. neyse en azından keyifli bir doğum günü geçirmiş olduğunu düşünüyorum, tahminen kaş'ta?

kecilerin cobani dedi ki...

rica ederim, esitlenebilmemiz icin 5 sene daha gerekir en azindan. :-)tiskur ederim. belekteydik.