21 Ağustos 2007

Apaçık mektuk

Endi diyorum!
Ama bak misonun biricigi evlendi yine yazdi.
Ben evlendim, bloğ mloğ olsa yazardım yeminle. Eminim deli de yazardı. Performans çocuk mocuk boncuk dinlemedi.
Gitti bitti bloğ kardeşliği falan.
Hani sen dolma saracaktın da bi yerlerde yiycektik.
Bizim evin hali harap olmasa yine çağırıcam ama rögar kapaaa bile açık bilmiyorum...
Miso, deli?
Çıktırın seslerinizi.

10 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

endi evet ya nerdesin? Hiç anlamam valla ablam evleniyo falan aaa insan iki satır şeettirir şu hatunların çenesi kapansın diye :))

(Oldu mu Çoban? Bi de ben çağırsan da gelemem ki gulüm...)

kecilerin cobani dedi ki...

ne var gelir alırık icabında.
-firii beybisittır coban

Köşenin Delisi dedi ki...

kimse bizi sallamıyo sanırsam çoban :)

kecilerin cobani dedi ki...

hadi benimki yeni bi durum diil de, senin sallanmama durumuna sasirmadim desem yalan olur.
ben de yakinda gitcem zaten.

Dufresne, dedi ki...

Şimdi ben nasıl affettiririm kendimi bilemiyorum, çok utandım. Emin Çölaşan’ın köşesinde Tayyib’i öperken resmim çıkaydı bu hale düşeceğime :)

Aman efendim estafurullah, ne demek sallamamak,şimdi gördüm.Valla desem başım ağrımaz ama kimsede inanmaz ,lakin ciddi ciddi valaa bu sefer :) Sevgili laptop’ım 45 gündür tamirde , yeni geldi ama yine gidecek, yatıya kaldı bugece :) Bilgisayar müsait olduğunda ben olamadım. İnternet açık olduğunda benim şalter kapalıydı. Malum kopuk kayış, ince çorabı zorlamamak lazım, kaçarsa halim nice olur :) parizyenden müjde size :)

Amaaaan hep bahane hep bahane deme lütfen Çoban, yarın MFÖ konserine biletimi alınca keyfim de yerine gelir , bide yazı patlatırım afilli bir özürle başlayan... Bu arada haklısın evet, bizim GÜN aksadı, altın sırası bende diye numara yapıyosunuz dimi :) yemezleerrrr...yaprak hazır :)

kecilerin cobani dedi ki...

oh be endi,
paco gibi olmasin aman. (yaraya itinayla tuz basilir). mazhar ne kufurler etti hepsini yaz bekliyorum.
bak yaprak bizde de var, hazir bahceden koparip kaynar suya daldirip cikarinca oluyo.
en iyisi sen icini hazirla, sarma islemini ben yaparim.

miso dedi ki...

Tam ben yazacaktım ki Dufresneee yazmış kardeşim. Kendisi iyi diyecektim, maaşallah yürü yürü bana mısın demiyor diyecektim, tek sorun bilgisayarı diyecektim ki, Dufresne dile gelmiş...

marruu

Köşenin Delisi dedi ki...

hişşş çoban... ne demek "ben de yakında gitcem zaten" hııı?

kecilerin cobani dedi ki...

tatil ya, deli! bi bes gun. o kadar.

kecilerin cobani dedi ki...

deli;
kendimi intihar edicem
veya basip gidcem burlardan
ya da, kapiicam bu blog'u

gibi bir cevap bekliyodun di mi? nahıhıha, yemezler :^))