27 Eylül 2007

Kısım 1: Sevmem ebesi. Ebesini de sevmem zaten.

Önce Elektra, sonra Agaçkakan sobe etmişler. Kronolojik sırayla yazmak icab eder.

Neleri sevmem ebesi:
Önce başlıklara ayıralım, düzen, tertip arkadaşlar:

İnsan manzaraları:
Yüzüne pek cilveli gülüp dünyanın en iyi dostuymuş gibi konuşan arkandan yerin dibine sokanları sevmem.
Devamlı harisçe gözetleyenleri sevmem.
Sürekli kendinden bahseden ve karşıdakini dinlemeyeni sevmem.
Riyakarlar. Çıkarcılar. Bu da ilk yazdığım grupla çakışır zaten.
Softalar, köktenciler, ömürcek kafalılar, fanatikler..
Çocuğu istemediği birşeyi yaptı veya istediği şeyi yapmadı diye ona git seni sevmiyorum diyen annelerle çocuğunu döven anneler...

Yemek manzaraları:
Her türlü tatlı, çikolata.
Midemi yakan şeyler: kahve, çay..
Ciğer dışında sakatat.
Kuyruk yağı da.
Domuz hele hiç.
Kars gravyer, çiğ semizotu ve ayva yedikten sonra ağzımın içinin hali...

Vücutsal:
Ayak, ter, öt, kusmuk ve ağız kokusu.
Yanaklarımın kızarması. O yüzden başkalarının yanakları kızarırsa da bakamam.

Meslek gruplarına göre:
Ustalar.
Diş hekimi severim, kendilerini ziyarete gitmeyi sevmem. İade_i ziyaret olursa iyi ağırlarım.

Kategorisiz:
Unutkanlık ve konsantrasyon bozukluğu yüzünden anlatırken anlatırken fıkranın sonunu unutma halleri.

Burda bitiriyorum. Aklıma gelmeyen vardır.
Aklıma gelmeyen başıma da gelmesin işalllalaaaaahhh.

4 yorum:

Köşenin Delisi dedi ki...

İnsan manzaraları kısmısında birebir uyuşmuşuz... bi de kuyruk yağını ben nasıl unutmuşum yaa ııyyyk..

kecilerin cobani dedi ki...

tarih oldu saniyorum da ondandir. eskiden bizim kapici kullanirdi simdi sana kullaniyolar galiba.
insan manzaralari icinde aaa ben bunu severim ama diyeni de olur mu dersin eheheh

elektra dedi ki...

çoban, aaaaaa diyorum. şu ahir ömrümde bencileyin çikolata sevmeyen birini gördüm ya. aaaaa hakkatten.

kecilerin cobani dedi ki...

elektla, ne diyceeemi tahmin ediyosundur. kulüp kurucaz yok başka yolu. eehahhe..