31 Ekim 2007

Ammmmaan yaaa

Şu içinde bulunduğumuz, artık 'inceldiği yerden kopacak zaten' durumlarının üzerine etrafta gördüğüm din simsarlarıyla çıkarcılar, ne idüğü belirsizlerle belirliler, vampirlerle akbabalar canımı sıkadursun bir de İnönü, güzel insan terk-i diyar eylemesin mi?
Üstüne bir ayım kaldığını öğrendim, zevk dünyamda.
Hani, bir ay sonra işten çıkarılacağımı bilsem en fazla bu denli bir iç sıkıntısı yaşayacağımdan eminim.
Hangi anneyle konuşsam kendini işe geri attığını söyler, nedense bende öyle olmadı.
Deniz bir yaşına kadar zaten izinliydim. Sonra biraz daha çalıştım, baktım olmuyor. İstifa ettim.
Yalan olmasın, çok istedim ayrılmak. Hiç de ne bir bunalma, ne sıkılma, ne daralma yaşadım.
Kariyer mi? Peh.. Kariyer. Pehh. Kari? Peeeaaahnhhhh... ay, böyg!
Eee üç sene aradan sonra bir şirket beni 'almaya' kalktı. Alsınlar. E tepe tepe kullanacaklarından da şüphem yok.
Lazımdır çalışmak. Daaa, ne demiş bakın İnönü'nün karısı 'imdaak, gel erdal fare var' 'Bana ne söylüyosun sevinç, ben kedi miyim'
Şimdi heryerde yazıyor bu anekdotlar, hele ki vefat etti. Lakin, eskiden de yazmışlardı ve ben her zaman sevmiştim. Hayır, y. akbulut'un 180 derece diger tarafi.(((
Çok cuk oturdu galiba halime.
Ne var ben kedi miyim?
 

6 yorum:

miso dedi ki...

Ah be çoban,
Cidden ağladım yani habere. Ama bir yandan da sevindim. Yaş 81'miş sanırım, bir de kanser... Daha fazla çekmediği iyi olmuş. Nur içinde yatsın diyorum en içten dileklerimle.
İş durumlarına gelince... Hay allah, ben de o kendini sokaklara atan annelerdenim. Uzun bir süre de bunun vicdan azabını çektim, kumkumalandım. Sonra da eeee, ben de böyle hissediyorum, kendime Belgin Doruk mu oynayacağım dedim. Oh bir rahatladım, bir rahatladım. (Şimdi de amma uzattım, pardon) İşinde başarılar. Başlamadan önce bir içelim mmiii??

marruu

Elif Derviş dedi ki...

hınk...ben şimdiden seneye toprağı bırakıp nasıl işe gitçem diye düşünüyorum :((

jasmingreentea dedi ki...

anaa işe bak. ne iş? ben de 1 aralık'ta yarı zamanlıdan tam zamanlıya geçiyorum.
senden hiç beklemiyodum ya, iyiydik böyle. hadi hayırlısı o zaman.

kecilerin cobani dedi ki...

miso, cok iyi demissin. nasil hissediyorsan. baslamadan once icelim hakikaten. icelim guzelleselim.
delicim, biliyorum ne hissettigini herseyin guzel bir yolu oluyor merak etme ustelik simdiden de takma kafaya.
cay, ben de benden beklemiyodum. ama artik bu sefer kacabilecegim bir bosluk olmadi. ))) demek sen de eski kosusturmacaya geri. nnnmmmppff. loto?

Andy_Dufresne dedi ki...

Deniz'in dizayn-tasarım-görünüm-aerodinamik ve gelişiminde gösterdiğin olağansütü başarıyı kariyerindede elde etmeni dilerim :) Yeni işine ısın diye teknik terim kullandım, yoksa Deniz çok güzel diyerek de bağlayabilirdim :)

İnönü' ye gelince :( Wigner madalyası almış dahi bir fizikçidir. Siyaset fizik denklemlerinden daha karmaşık geldi ona :( Böyle adamlar ölünce keşke öteki dünya diye biyer olsa diyorum içimden, çürüyüp gitmeyi konduramıyorum ki ...

kecilerin cobani dedi ki...

dufresne, ehehe.. aerodinamik disinda ))) devamli dusuyo bu kosarken. ruzgar salliyo diye dusunuyorum. tesekkur ederim.
ben her ölümde düşünürüm. keşke olsaydi öyle bir yer. cennet cehennem gibi diil ama.
Ne demiş sırtına devamlı vurup 'yaşa paşanın oğlu yaşaa' diye bağıran birine, 'sen böyle vurmaya devam edersen paşanın oğlu çok yaşayamayacak.'
mecliste fizik problemleri çözen bir adam. keşke siyaset de tek başına yapılabilen, pozitif bir bilim olsaymis.