2 Kasım 2010

Bıktım

E-Posta'ma cevap:

'Combuk ve Fonçik beyler ilgileniyorlar şu anda.  Muhtemelen yarın cevap veriyor olacaklardır, cevaplarına ve gereksinimlere göre konuşuyor oluruz.'

cevap veriyor olacaklar ve biz de konuşuyor oluruz, (nasıl bir pozisyonda oluyor olacağız bilemiyorum ama)

...daaaa, niye acaba ilgileniyor oluyorlardır demiyor,
 onu anlayamıyor oluyorum,

yav kim başlattı şu 'trend'i bi kendisine sorabiliyor olabilecek miyim?
Taktım ya, taktırılttım zorla bir nevi,
Takıyor da olacağım, imdaaatt!!
Despotik bir şirketim olsun istiyorum. benim şirketim olsun, sahabısı olarak tanrı gibi (ay laf olsun diye) olayım da, bu tip konuşma biçimlerini yasaklayayım istiyorum. Az birşey, ne var, azla mutlu olayım istiyorum. Hayatımın mutluluğu buymuş gibi olsunmuş gibi...
Ama taktım ya şimdi obsüsifkompülsif,
.....

2 yorum:

Ali Kayhan dedi ki...

hislerimin tercümanı çoban. bir gün hapse girersem böyle diyen birisini boğazlıyor olduğum için olacak.

elektra dedi ki...

çoben , sen bu yazıyı okurken muhtemelen ben evde sermiş dinleniyor olacağımdır. ayrıca şu anda bayramını kutluyor olmaktayım. evet, canıma susadım. sebebim olur musun:)