29 Ocak 2007

ebe sobe

Sobe: Genellikle kovalamaca, saklambaç vb. çocuk oyunlarında, ebeden önce davranıp daha önce kararlaştırılmış yere ulaşıldığında söylenen söz. Sobelemek: Sobe demek...
Su siralar ebe benim. Zincir baslamis. Bir ıssız adaya düşseniz modeli. Herkes sobeliyo gozune kestirdiklerini. Delinin gozune kestirilmisim. Zinciri bozarsam deli uzulur, kizar..Korkuyorum
Olayin ozu su: kendim hakkinda bilinmeyen birkac sey yazicam. :-P Blogdan sonra pek kaldi mi bilmiyorum.
Ilkokulda bana sevgilim dedigi icin bi cocuga yumruk atmistim, o da beni ogretmene sikayet etmisti.
Milletin klozette aklina gelen seyleri ben yuzerken dusunuyorum. Kulaclarimi saymadan yuzemiyorum. Sonra uykum geliyo yuzerken bir iki saniye uykuya dalabiliyorum. Sayarken sesli sayiyorum, komik sesler cikiyo. Kopekbaligi hikayesindeki mavi baligin konustugu balinaca gibi sesler.
Ilk kaya inisimi yapana kadar yukseklik korkum oldugunu zannediyordum. İnene kadar degil yani, biri beni kayadan itene kadar demek istiyorum.
Cok asi zannedilirim fakat bir koyun boyutlarinda kurallara uyma durtum var.
Yabanci dilin yerlisi dilini konusmaya basladiginda anlama guclugu cekiyorum. (:-), yaseminlicay bilir, insana on kere soyletir sonra dildasim birine doner, 'ne diyo ulan bu' bile derim caresizlikten)
Bunun gibi, turk-yabanci farketmez sarki sozlerini anlamayi becerirsem mutlaka yanlis anlamis oluyorum. Kulagimla ilgili bir problemim oldugu gibi bir paranoyam var, tespit edilemiyor br turlu..
Ama var.
Ha bu arada kulaklarim ve kulak deliklerim bir cocuk boyutunda. (edit: yuh yani, bir cocuk kadar demek istemiyorum, bir cocugunki kadar demek istiyorum.) Kulakliklar kulaklarima olmaz. Zamanla kanirta kanirta buyuyecegini sanmistim, olmadi. Bir kere teste gittigimde adam bana cocuk test setini cikarmak zorunda kalmisti, ordan biliyorum, teshis dogrudur.
Buyrun deli, bilmiyorum ne kadar tatminkar. Ama sizinki kadar uzun uzun da yazamadim.
Affola.



4 yorum:

Elif Derviş dedi ki...

ooo daha ne yazcan güselim nefis olmuş :)) yalnız öyle "çocuk oyunları" gibi kısımları bold yapıp benle dalga geçmen hiiiiç hoş diil...ne var eğlendiysem azcık, biz sıkıcı oğlakların eğlencesi bu kadar oluyo işte...ya çobancım yüzerken uyunur mu, mazallah valla...bi de, harbiden ittiler mi kayadan seni?

kecilerin cobani dedi ki...

Baktilar biraz mutereddidim, arkada siralar olustu, itiverdiler.
Oglaklarin sıkıcı olduklari fikrine katilmiyorum, haliyle.
nefis olmus diyince bi urperdim, fazla acik verdik galiba.

Elif Derviş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Elif Derviş dedi ki...

hahahahahahahaha katılmazsın tabii oğlakların sıkıcı olduğu fikrine, çok şekersin :)) yiyosa katıl hihihi...

yok canım çok açık vermemişsin, az açık vermişsin :))