14 Mart 2007

Ulan




Deniz gelip çalışma odamızda benimle birlikte çalışmaya başladı yine.
Yaptığı şey, klavyede o tuşa bu tuşa basıp kendisine almam gereken ! zımbırtıları bir alışveriş listesi halinde klavyede yazmak.
Buna çalışmak diyol. Varsayımda 'anne alışveriş listesi yapıyodul yapsa yapsa, ne yapcak baska' var galiba..
Liste hazırlandıktan ve yazıldıktan sonra "bi de basalım şunu biiil" diye sosis parmakla printer'i açıp kapıyor.
"Kafası karışır pirintırın' diye açıklamaya çalıştım, olması gereken, dolaysız şekilde "bozulur" demedim ne hikmetse, karşılık olarak bana inanmayıp printır'ın kendisine sordu: "kafan kalışmıyol di mi, açıyolum, kapıyolum seni. Sen de "hı, kim açıyol beni, noluyol mu diyosun"" Sonra döndü bana: "kalışmıyolmuş kafası, "açıp kapayabililsin" dedi bana" dedi. Peki dedim, ne diyim yani. Kaşınmışım bi kere.

Çalışırken annesi gibi yanında bitki çayı istedi. "Nazikçe Ülkü teyzenden iste, şurdan sesleniver" dedim.
Gitti, merdivenin tepesinden: 'Ülküüü! lica etsem ben cay istiyolum, ezene!' dedi (ezene=rezene)
Ülkü teyze duymadı tabi, vaki degildir; bunun için avaz gerekir.
bi daha: "ben ezene çayı istiyolum, Ülküü! "
yine ses yok;
"Ülküü, ulaan, cay istiyolum diyolum duymuyo musun beniiiiii"
.......(yutkundu çoban).....
çoban:"kızım ulan denmez, ayıp yaa"
çobanin kızı: "diil diiil ayıp diiil, çay istiyolum ben. ama adaçayı da oluuuul, ezene de oluuuul, cay istiyooooom. Ülkü diyoluuuuum"
----------
Günlük bi doz anekdottan sonra grip olduğumu ifşa edeceğim, utanmadan.. deli'den geçtiğini varsayiyorum, öpme beni diye uyarmıştı da dayanamamıştım. :-)
Kafamı cendereye almislar gibi bi çatlak ağrı.
Kemiklerimde filistin askısı etkileri...



Ayy çoğastayım..tavık suyuna bi çurba allah rızası için..

4 yorum:

Andy_Dufresne dedi ki...

Deniz'in maceralarına blog sayfaları az gelecek yakınca, çok eğlenceli bir çocuk gerçekten :) okudukça insanın çocuk yapası geliyor :) İnsanları evlenmeye teşvik eder bu Deniz,"ayıp oluyool ama , gaz velmeyelim insanlara" :)

Elif Derviş dedi ki...

Geçmiş olsun canımcım...

jasmingreentea dedi ki...

geçmiş olsun. bu hastalıklar da hep seyahat arifesinde buluyor seni.. seyahat virüsü herhal?

kecilerin cobani dedi ki...

andy, ne gaza gelmesi falan. soyle dusun; en guzel kisimlarini buraya yaziyorum ama yazmadigim bir suru sey daha var :)
deli milmersi canim, birazdan altta cay'a da yazacagim uzere bugun cok iyiyim.
cay, yazindaki koccaman kaya kafami acitti cok. ama, hehehe, bugun sihirli degnek degdi banna ve sabah sümük gibi kalkmama ragmen gun icinde pek sihhatli bi insana donustum. dolayisiyla kimse boncugu ve seni elimden kurtaramiycak cumartesi gunu. hıh..