26 Mart 2007

Şöyle çak iki tane...

Yani, valla, sizi temin ederim şiddete meylim yoktur ama bir saat bilgisayar başında geçirip kendimce güzel bir yazı oturtup şekillendirdikten sonra kullandığım bilgisayarın 'ay ben kitleniyorum galba, ay cok fenayım, kitleniyorum, kitttttlendiiiim' diye karşımda ilgisiz moda geçmesi benim derinlerde kalmış en agresif, en şiddete meyilli, en canavar ve en vandal kişiliğimi bir anda ortaya çıkarıveriyor. Şöööle kalk bi kafa at.
Ne yazık ki benim, şiddetin tam ele geçiremediği şu güzel beynim, en azından, yazılıma kafa atılamayacağını, atılsa atılsa donanıma atılabileceğini ve bunun da kafayı acıtma dışında bi halta yaramayacağını çakozlayabiliyo.
Ne güzeldi, eskiden, yamuk gösteren televiziyalar... Kafaya iki yumruk, düzelirdi, nankör değildi.
Şimdi yazdıklarımı tekrar yazacam, bakalım olacak mı..

Hiç yorum yok: